Livrare & Retur

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea se efectueaza prin  curierat rapid (URGENT CARGUS sau NEMO EXPRESS), de luni pana vineri, in termen de 24h/48h ore lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.

Termenul maxim de livrare al produselor este de 30 de zile calendaristice.

Costurile livrarii se stabilesc telefonic, in momentul confirmarii comenzii.

URMARESTE AWB:

cargus_1.png 

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legii în vigoare, aveţi dreptul de a returna produsele care nu corespund dorinţelor dvs. în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la primirea lor.

Returnare produselor se face de către client  EXCLUSIV prin firma de curierat rapid NEMO EXPRESS. Puteți apela compania Nemo Express la numerele de telefon 021. 9392.
 Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului. 

CONDIŢII DE RETUR

Produsul trebuie sa fie în aceeaşi stare în care v-a fost livrat:

  • să nu fie deteriorat
  • să conţină documentele cu care a fost livrat

 La recepţionare, coletul returnat va fi inspectat de către reprezentanții noştri, pentru a se verifica dacă îndeplineşte condiţiile enumerate mai sus; în caz contrar, nu va fi acceptat pentru retur.

AMBALAREA ŞI RETURNAREA

Pentru a returna un produs, vă rugăm să procedaţi după cum urmează:

  • ambalaţi produsul fie în ambalajul original în care l-aţi primit, fie în alt tip de ambalaj special pentru colete.
  • asiguraţi-vă că în interior se regăsesc documentele  care au însoţit coletul la livrare (factura şi chitanţa de la Nemo Express - original sau copie)

Adresa pentru returnare este (pe care sa o transmiteti curierului si care este necesara ETICHETARII coletului):

NEAG SRL,  B-dul Regele Carol, nr.23, Timisoara, telefon 0721.698.645 | 0752.639.903

IMPORTANT DE REŢINUT

Contravaloarea produselor returnate se va rambursa prin transfer bancar, costurile transferului fiind suportate în totalitate de către NEAG SRL.
În cazul deteriorării produselor în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare de către client, contravaloarea produselor va fi suportătă INTEGRAL de către client.
Înainte de a face retur vă rugăm să luați legătura cu Departamentul de Relaţii Clienţi la 0721.698.645. Pentru a vă rambursa contravaloarea produselor returnate vă rugăm să trimiteți pe adresa de email contact@utilajeapicolebanat.ro următoarele date:

  • numele si prenumele dvs.
  • contul dvs. bancar (IBAN) în lei  și numele titularului

 

RESTITUIREA BANILOR

Imediat ce produsul va fi recepţionat de către noi, acesta va fi inspectat de către unul dintre reprezentanţii noștri. 
În cazul în care sunt îndeplinite toate condiţiile de retur, NEAG SRL vă va returna banii în termen de 14 zile calendaristice, din momentul în care coletul a ajuns la noi.